Mały sportowiec i jego życie

wtorek, 14 czerwca 2016

Stopnie uczniowskie



Z treningu na trening, z miesiąca na miesiąc i z roku na rok przebywając dużo czasu na sali zdobywamy więcej umiejętności. Za pracę i trud jaki wkładamy by stawać się jeszcze lepszymi zostajemy nagradzani w formie dopuszczenia do egzaminów. Zdając test otrzymujemy kolejne stopnie i  kolory pasów. Im niższa liczba KYU tym zawodnik dłużej trenuje i więcej potrafi, lecz musimy pamiętać, że barwa pasa nie zawsze mówi o tym ile umiejętności mamy i jak potrafimy je wykorzystać. 


KOLEJNOŚĆ STOPNI W OYAMA KARATE NA STOPNIE UCZNIOWSKIE (dla dzieci do 14 lat):

10 KYU– Biały pas

9 KYU junior – Biały pas z czerwonym pagonem

9 KYU senior – Biały pas z dwoma czerwonymi pagonami

8 KYU junior – Biały pas z trzema czerwonymi pagonami

8 KYU senior – Niebieski pas

7 KYU junior – Niebieski pas z czerwonym pagonem

7 KYU senior – Niebieski pas z dwoma czerwonymi pagonami

6 KYU junior – Niebieski pas z trzema czerwonymi pagonami

6 KYU senior – Żółty pas

5 KYU junior – Żółty pas z czerwonym pagonem

5 KYU senior – Pomarańczowy pas

4 KYU junior – Pomarańczowy pas z czerwonym pagonem

4 KYU senior – Zielony pas

3 KYU junior – Zielony pas z czerwonym pagonem

3KYU  senior – Zielony pas z dwoma czerwonymi pagonami

2 KYU junior – Zielony pas z trzema czerwonymi pagonami

2 KYU senior – Brązowy pas (mój obecny stopień)


 
21.06.2006-mój III egzamin, zdawałam 9 KYU senior

29.04.2015-mój XVI egzamin, zdawałam na 2 KYU senior-mój obecny stopień


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka